torsdag 22 juli 2010

Sms

Eftersom jag Maria jobbar på nätterna så skickar vi väldigt mycket sms till varandra och vi passar verkligen på att egga och reta varann ordentligt.

Att skicka porrigt sexiga sms är riktigt läckert och man blir så kåt. Detta är något som vi tror många skulle vilja men inte vågar.

Vi uppmanar alla par att skicka sex sms o bara låta fantasin flöda, skriv hur mycket ni längtar o hur kåta ni är.

Här är ett sms från Micke till mig igår natt.

Längtar efter att få känna dina heta strålar spruta över hela mig.
Är så kåt så det dunkar i kuken.
Efter att du sprutat ner mig i duschen vill jag knulla dig. När det går för mig vill jag att du tar sperman i munnen och jag vill inte att du sväljer nåt.
Jag vill att låter det rinna ur din mun över min kuk.
Smek sperman på kuken .
Sen vill jag att du tar kuken i munnen så djupt du kan, håll kvar den där och lek sakta med tungan på undersidan på kuken o ollonet men bara undersidan.
Gör så tills det går för mig igen.

Ett sms som detta gör ju att man inte kan sluta tänka på hur kåt Micke är och jag blir ju fruktansvärt kåt av det.
Gissa om man har bråttom hem sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar