tisdag 27 juli 2010

Regn !

oj så kom regnet då, ja det har ju inte blivit torka i vårat sexliv bara för att det blev dåligt väder, men Maria har jobbat i helgen o vart mycket trött då hon jobbar natt och vi lever ju faktiskt ett vanligt liv med barn o arbete o allt som hör till det så tiden räcker inte till då vi har barnen varannan vecka.
Dessa veckor kan vi ju inte busa på samma sätt som vi gör när vi är barnlediga, utan det blir att vi smyger till oss lite stunder o njuter av skön sex.
Senast inatt väckte Micke mig med att smeka mig o låg bakom mig och tog mig bakifrån, sen ber han om ursäkt för att han väckt nig, men han kan inte låta bli min sexiga rumpa när jag ligger o putar med den mot honom säger han.
Helt underbart sätt att bli väckt på säger jag.
Ha det gott o njut av varann o sommar värmen som kommer tillbaka.

1 kommentar: