lördag 2 april 2011

Massagekvällens slut !

Efter alla dessa foton o några fler som ni finner på flickr : http://www.flickr.com/photos/61153796@N02/
så håller Micke verkligen på att få kåtslag, men han tar sig ändå tid att massera hela min kropp ordentligt o jag ska väl inte vara sen att erkänna att jag höll på att smälla av jag med.
När sen Micke masserat hela kroppen ordentligt speciellt i ljumskarna o rumpan o brösten så tar vi en skön dusch o jag blir skönt intvålad o njuter för fullt och då smeker  han mig dessutom till en skön fontänorgasm som sprutar riktigt ordentligt över honom o han stönar högt av njutning. 
Nu vill ju jag göra det riktigt skönt för honom så jag rider honom hårt o jag vet att han älskar det o till sist så tar han tag i min rumpa, vänder mig om o tar mig hårt bakifrån.
Ni kan tro detta gav en fantastisk orgasm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar