måndag 13 september 2010

Kåthet

Att göra sin partner kåt är helt underbart.
Att veta att den man retar o lockar håller på att bli helt galen av kåthet är en fantastisk känsla.
Jag ler för mig själv när jag får sms från Micke när jag jobbar, man står bland massor med människor o läser ett sms som formligen får en att bli helt galen av kåthet,
undrar hur många det är som förstår vad det är jag läser o vad jag känner........ vad jag tänker o vilka fantasier som kommer i mina tankar, jag blir ju galen av kåthet när man får sms som dessa.
Här får ni ett smakprov från Micke :

Åhh vad tiden går sakta hjärtat !
Saknar dig massor o är kåt som fan . Längtar efter att du sitter och gnider fittan mot mitt ansikte tills din fittsaft rinner o sprutar i min mun och efter det tar du hand om min hårda kuk.

Fantiserar om hur du har sprutat ner mig o slickar , smeker och suger in stenhårda kuk, hur du blöter ner den med din saliv och hur du suger in hela kuken samtidigt som du leker med tungan på undersidan och smeker min pung som är alldeles blöt.

Här kommer ytterligare ett sms från Micke :

Hoppas allt går bra på jobbet. Har suttit o fantiserat om hur du kommer hem och jag ligger o sover....... Du sätter fast mina händer i sängen så jag inte kommer loss och sen retar du min kuk tills jag blir tokig, till slut suger du av mig samtidigt som du smeker min pung tills jag sprutar i din mun.
Du sätter dig sen gränsle över mitt ansikte och gnider fittan mot mig o rider min tungatill du blir helt tokig o jag slickar dig så det går för dig flera gånger, du börjar sen åter igen reta min kuk o smeker min g-punkt o jag blir galen och sprutar en andra gång. När du sedan ridit min tunga ytterligare o sprutat ner mig i en härlig fontänorgasm så tvingar du mig att komma ytterligare 2-3 gånger och jag blir helt slut men kan inget göra eftersom jag sitter fast.
Saknar dig otroligt mycket, ska ta en snabbdusch o gå och lägga mig.
Jag ligger naken o väntar på dig när du kommer hem.
Vem vet du kanske sätter fast mina fötter oxå.
Puss hjärtat va rädd om dig o kör försiktigt hem. Älskar dig mest av allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar